Sunday, March 29, 2009

Shippament

Nou na het ontbijt vanochtend maar even gaan pokeren in de venetian met Arjan, Ivo en Blufhenk. Note:
Blufhenk called alles af, alle draws chased hij voor volle stacks. (hitte top set en hij callde mijn allin met een open ended om te eindigen met een runner runner flush. Nouja ik heb er iig wel even lekker gekaart, zonder al te veel handen heb ik toch wel een redelijk goede sessie gehad en ook nog 80 in de plus ofzo.
Daarna maar even snel naar Ceasars Palace gegaan omdat daar een toernooi begon, daar even 160 voor neergelegd. En ik kon eigenlijk geen potten breken, en bij de laatste 40 vloog ik eruit. toen stond er dus net een nieuw toernooitje op het punt van beginnen, en daar begon ik redelijk aggressief en heb ik al snel een grote stack waarmee ik lekker kan spelen, op een gegeven moment begint dus de finale tafel en ik zit samen met Martijn (tjabeloeki) er aan. Op een gegeven moment ga ik bewust met een grote stack een flipcoin aan om een monsterstack te krijgen of gewoon shortstacked verder te gaan. AK suited gaat erin tegen 10en en vanaf dan is het spelletje eigenlijk al gespeeld, ik ga de winst natuurlijk nooit meer uit handen geven, en er word nog wel geprobeerd om een deal te maken, maar ik vind dat dus niet een goed idee, aangezien ik 99% zeker ben van winst, aangezien ik iedereen kapot ga bullyen. Geen deal dus en na een x aantal minuten zat ik snel heads up en kon ik ook al snel de winst met A3 naar me toeschuiven :). De tournament director kwam nog met een leuk presentje en zei dat het een van de laatste originele tournament winners coins was, en schonk deze aan mij. Toen maar even door de bellgio heen gelopen, en roulette is dus echt niet goed. Ik moet echt van die -EV spellen afblijven. Nu snel slapen want ik ben echt moe.

Weltrusten

Fragiel

1 comment:

Markismarked said...

Hey Broer gefeliciteerd met je overwinning!!!!

hoeveel mensen deden er eigenlijk aan mee?

ik lees iedere dag je blogje

super goed man!! tot snel maar weer

groetjes Mark