Tuesday, May 26, 2009

10K Easy?

Ik weet niet wat er aan de hand is, maar in de toernooien waar ik vorige week 2e werd, zoals je in mijn vorige weblog kunt lezen, schijn ik een soort van edge te hebben. In dit toernooi heb ik na mijn 2e plek, twee keer gespeeld, en twee keer, eindig ik respectievelijk 88e (welliswaar onder een ander account) en vanavond 33e. Het is een kleine samplesize maar als je in 3 toernooien in een veld van +/- 3000 man onder de 100 eindigd dan is dat toch redelijk diep. Het prijzengeld is echter niet iets om over naar huis te schrijven, maar mocht je de finaletafel halen, dan is het toch wel een redelijke cash voor een lowstakes speler. Misschien is het wel toeval, maar ik ga deze toernooien de komende tijd wat vaker spelen, om te kijken of het toch geen toeval is.

Morgen dit toernooi maar weer eens proberen te slopen.

Fragiel

No comments: