Monday, February 16, 2009

Schoon schip

Zoals je kunt zien, heb ik al mijn oude posts van deze pagina afgehaald. Ik vond dat de weblog een warboel was geworden van frustratie stukjes tot stukken die niet eens over poker gingen. Ik vind ook dat het beter is als ik wat meer stukken schrijf die toch leuk zijn om te lezen, maar toch wat meer waarde bevatten over allerlei zaken die ik onderweg tegenkom. Het moet dus een zeer uitgebreide blog gaan worden.

Als iemand desondanks toch nog een post van de oude weblog wil lezen, schroom je dan niet om het even aan me te vragen. Deze staan namelijk gewoon op mijn pc.

Het zal even wennen zijn om weer met regelmaat een stuk te schrijven. Maar ik hoop dan wel dat de stukken die ik schrijf, meer waarde hebben in alle opzichten.

Ik zal niet ingaan op wat er vorig jaar allemaal gebeurt is, omdat dat jaar zijn hoogte punten heeft gekend en ook zijn hele diepe dalen, zowel poker als privé.

Poker.

Ik zal mij de komende tijd heel erg veel met toernooipoker bezighouden, zowel live als online en het is dan ook de bedoeling dat ik daar de komende tijd veel over zal schrijven. Interessante handen zullen worden gepost, en gedetailleerd worden beschreven en uitgelegd worden, zonder het verhaal element te zullen verliezen.
Ik hoop dat er mensen zijn, die wat aan deze weblog zullen gaan hebben.

Met vriendelijke groet,

Fragiel

No comments: