Friday, February 20, 2009

Een vroege ochtend.

Het is 4:00 AM, en ik word wakker deze ochtend, de bedoeling van vandaag is om een toernooi te winnen die veel eer met zich meebrengt. Het gaat om het duel tussen drie verschillende pokerfora; Pokerinfo, Pokernews en Pokercollege. In een volgend stuk zal ik hier uitgebreid op terugkomen.

Waarom ik vandaag zo vroeg wakker word is voor mij een raadsel, omdat ik gister een dag heb gemaakt van meer als dertig uur. Ik heb in totaal maar acht uurtjes rust gehad, en ik verwacht dat het veel te kort is, ook omdat vandaag wel eens een hele lange dag kan worden. Gelukkig heb ik wel een slaapplaats in Amsterdam vanavond, zodat ik niet helemaal terug hoef te rijden naar Limburg in de vroege uurtjes.

Las Vegas.
Er is gelukkig leuk nieuws te melden vandaag, want ik heb besloten om volgende maand weer een week naar Las Vegas te gaan. Net als vorig jaar zal dit met een groep zijn van Pokerinfo.nl . Het is misschien raar om in deze tijd, zonder baan, een week naar een gokstad te gaan, maar voor mij is het niets minder dan een welverdiende vakantie, na de vele uren die ik dit jaar gewerkt heb. De groep is dit jaar natuurlijk anders als vorig jaar, maar gelukkig gaan er ook vele bekenden van vorig jaar mee, zo is Mark (*MagicmetMark) dit jaar weer mijn kamergenoot, en zullen we de kamer delen met Arend (* Triple_V) die inmiddels al voor de vierde keer meegaat. De prioriteit in Vegas zal voornamelijk liggen bij de cashgames, omdat deze domweg simpel zijn te verslaan, maar er is natuurlijk ook tijd genoeg voor wat leuke toernooien, die eigenlijk ook simpel zijn te verslaan. Maar daar zal ik zeer uitgebreid over terug komen in een toekomstige weblog, die geheel in het teken zal staan van mijn tijd in Las Vegas.

Het is inmiddels 5:55 AM, en ik sta op het punt om een wijnglas kapot te gooien, omdat dit mijn ritueel is vlak voor een toernooi, om daarna maar eens te gaan ontbijten en mijn spullen in de auto te laden.
Ik spreek jullie in een volgende blog.

Fragiel

(*) Nicknames op Pokerinfo.nl

No comments: